Неділя, 24.09.2017, 14:01Вітаю Вас Гість | RSS
Ми з Чорноземного
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

МО класних керівників


ШМО
класних керівників
 


 ********************************************

До складу МО класних керівників входять:

 Бірук Т.А. - вчитель світової літератури.  (Класний керівник 5кл)

Старшова С.К. - вчитель  початкових класів(Класний керівник 4кл)

Лифар Т.П.   - вчитель  початкових класів(Класний керівник 2кл)

Палій С.В. - вчитель  початкових класів(Класний керівник 1кл)

Мешальникова Л.М.- вчитель  початкових класів (Класний керівник 3кл)

Хлистун І.І.- вчитель  початкових класів(Вихователь початкових класів)

Герасименко Л.М.- вчитель хімії.(Класний керівник 11кл.)

Рижанкова Ю.В.-вчитель трудового навчання(Класний керівник 7кл)

Білоус Т.А.- вчитель англійської мови(Класний керівник 8кл)

Іванова Н.В.-вчитель української мови та літератури.(Класний керівник 6кл)

Седракян С.Х. –вчитель біології (Класний керівник 9кл)

 

Методична тема ШМО класних керівників:

“ Виховання свідомого ставлення до власного здоров'я та здоров'я інших, зміцнення фізичного та психічного здоров'я дитини”

Основні завдання методичного об’єднання класних керівників

  • Підвищення теоретичного науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки.
  • Забезпечення реалізації єдиних принципових підходів до виховання і соціалізації учнів.
  • Озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знання щодо сучасних форм і методів робот.
  • Координація планування,організації та педадогічного аналізу виховних заходів класних колективів.
  • Вивчення,узагальнення та використання прогресивного педадогічного досвіду роботи класних керівників.
  • Сприяня створення й розвитку системи виховної роботи класних колективів.

Функції методичного об'єднання класних керівників

Методичне об’єднання класних керівників:

  • Організовує колективне планування й колективний аналіз діяльності класних колективів.
  • Координує виховну діяльність класних колективів та організовує їхню взаємодію в педагогічному процесі.
  • Визначає та узгоджує принципи виховання та соціалізації учнів.
  • Організовує вивчення та застосування класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи.
  • Здійснює обговорювання соціально-педагогічних програм класних керівників і творчих груп педагогів, матеріалів                                                                 узагальнення передового педагогічного досвіду роботи класних керівників, матеріалів атестації класних керівників.
  • Оцінює роботу членів об’єднання, подає адміністрації школи пропозиції щодо заохочення найкращих класних керівників.

Основні завдання та пріоритетні напрями роботи класного керівника

Вимоги до особистості класного керівника

  1. Суспільно-гуманістична спрямованість, яка передбачає:
    • високий рівень самосвідомості, суспільної та національної свідомості;
    • усвідомлення громадянського обов’язку, високий рівень політичної культури та культури міжнародного спілкування;
    • високий рівень моральної вихованості;

Основні функції класного керівника

Організаторські:

  • планування і координація всієї виховної роботи з класом ;
  • надання допомоги учнівській організації класу;
  • встановлення зв’язків з учнівськими та педагогічними колективами, батьками, громадськістю;                                                                                                    забезпечення єдності педагогічних вимог до учнів;
  • ведення документації в класі ;
  • сприяння розвитку самоврядування колективу.
Зміст роботи класного керівника
  • Вивчення учнів.
  • Об’єднання учнів у колектив.
  • Співпраця з дитячими та молодіжними організаціями.
  • Роботи з батьками, громадськістю.
  • Співпраця із культурно-освітніми та позашкільними установами.
  • Організація виховної діяльності: пізнавальної, трудової, художньо-естетичної, суспільно-гуманітарної,                                                 фізкультурно-оздоровчої, організаторської, ціннісно-орієнтованої.
  • Індивідуальна робота  з учнями.
Золоті правила класного керівника
  1. Учитель має бути особистістю, привабливою для дітей.
  2. Учитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе, якщо він сам любить, поважає кожну дитину та                                                        піклується про неї, у стосунках із нею чесний і відвертий.
  3. Учитель має бути відвертим у стосунках з усіма учнями.
  4. Учитель має бути веселим, жартівливим.
  5. Учитель повинен раціонально використовувати свій час.
  6. Учитель має бути доброзичливим.
  7. Учитель має постійно самовдосконалюватися, розширювати свій кругозір.
  8. Гасло вчителя: “Пізнай самого себе і допоможи в цьому своїм учням”.
  9. Учитель повинен реалізувати індивідуальний підхід до дитини, вміти її вислухати, підтримати в ній вогник                                                             самоповаги.
  10. Класний керівник має створити учнівський колектив, у якому панують  доброзичливі стосунки, шанобливе                                                       ставлення один до одного.
  11. Педагог повинен приймати тільки обдумані рішення.
  12. Учителю слід любити й захищати дитину, поважати її почуття.
  13. Учителю необхідно виховувати в дітей самодисципліну.

План роботи шкільного методичного об΄єднання класних керівників

http://mich.at.ua/zapoviki/plan-shmo-kl-ker.docx

http://mich.at.ua/zapoviki/plan_sitka.doc

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook