ШМО
класних керівників
********************************************
До складу МО класних керівників входять:
Бірук Т.А. - вчитель світової літератури. (Класний керівник 5кл)
Старшова С.К. - вчитель початкових класів(Класний керівник 4кл)
Лифар Т.П. - вчитель початкових класів(Класний керівник 2кл)
Палій С.В. - вчитель початкових класів(Класний керівник 1кл)
Мешальникова Л.М.- вчитель початкових класів (Класний керівник 3кл)
Хлистун І.І.- вчитель початкових класів(Вихователь початкових класів)
Герасименко Л.М.- вчитель хімії.(Класний керівник 11кл.)
Рижанкова Ю.В.-вчитель трудового навчання(Класний керівник 7кл)
Білоус Т.А.- вчитель англійської мови(Класний керівник 8кл)
Іванова Н.В.-вчитель української мови та літератури.(Класний керівник 6кл)
Седракян С.Х. –вчитель біології (Класний керівник 9кл)
Методична тема ШМО класних керівників:
“ Виховання свідомого ставлення до власного здоров'я та здоров'я інших, зміцнення фізичного та психічного здоров'я дитини”
Основні завдання методичного об’єднання класних керівників
- Підвищення теоретичного науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки.
- Забезпечення реалізації єдиних принципових підходів до виховання і соціалізації учнів.
- Озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знання щодо сучасних форм і методів робот.
- Координація планування,організації та педадогічного аналізу виховних заходів класних колективів.
- Вивчення,узагальнення та використання прогресивного педадогічного досвіду роботи класних керівників.
- Сприяня створення й розвитку системи виховної роботи класних колективів.
Функції методичного об'єднання класних керівників
Методичне об’єднання класних керівників:
- Організовує колективне планування й колективний аналіз діяльності класних колективів.
- Координує виховну діяльність класних колективів та організовує їхню взаємодію в педагогічному процесі.
- Визначає та узгоджує принципи виховання та соціалізації учнів.
- Організовує вивчення та застосування класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи.
- Здійснює обговорювання соціально-педагогічних програм класних керівників і творчих груп педагогів, матеріалів узагальнення передового педагогічного досвіду роботи класних керівників, матеріалів атестації класних керівників.
- Оцінює роботу членів об’єднання, подає адміністрації школи пропозиції щодо заохочення найкращих класних керівників.
Основні завдання та пріоритетні напрями роботи класного керівника
Вимоги до особистості класного керівника
- Суспільно-гуманістична спрямованість, яка передбачає:
- високий рівень самосвідомості, суспільної та національної свідомості;
- усвідомлення громадянського обов’язку, високий рівень політичної культури та культури міжнародного спілкування;
- високий рівень моральної вихованості;
Основні функції класного керівника
Організаторські:
- планування і координація всієї виховної роботи з класом ;
- надання допомоги учнівській організації класу;
- встановлення зв’язків з учнівськими та педагогічними колективами, батьками, громадськістю; забезпечення єдності педагогічних вимог до учнів;
- ведення документації в класі ;
- сприяння розвитку самоврядування колективу.
Зміст роботи класного керівника
- Вивчення учнів.
- Об’єднання учнів у колектив.
- Співпраця з дитячими та молодіжними організаціями.
- Роботи з батьками, громадськістю.
- Співпраця із культурно-освітніми та позашкільними установами.
- Організація виховної діяльності: пізнавальної, трудової, художньо-естетичної, суспільно-гуманітарної, фізкультурно-оздоровчої, організаторської, ціннісно-орієнтованої.
- Індивідуальна робота з учнями.
Золоті правила класного керівника
- Учитель має бути особистістю, привабливою для дітей.
- Учитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе, якщо він сам любить, поважає кожну дитину та піклується про неї, у стосунках із нею чесний і відвертий.
- Учитель має бути відвертим у стосунках з усіма учнями.
- Учитель має бути веселим, жартівливим.
- Учитель повинен раціонально використовувати свій час.
- Учитель має бути доброзичливим.
- Учитель має постійно самовдосконалюватися, розширювати свій кругозір.
- Гасло вчителя: “Пізнай самого себе і допоможи в цьому своїм учням”.
- Учитель повинен реалізувати індивідуальний підхід до дитини, вміти її вислухати, підтримати в ній вогник самоповаги.
- Класний керівник має створити учнівський колектив, у якому панують доброзичливі стосунки, шанобливе ставлення один до одного.
- Педагог повинен приймати тільки обдумані рішення.
- Учителю слід любити й захищати дитину, поважати її почуття.
- Учителю необхідно виховувати в дітей самодисципліну.