Неділя, 24.09.2017, 14:04Вітаю Вас Гість | RSS
Ми з Чорноземного
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

МО природничо - математичного циклу


  ШМО

        природничо-математичного циклу

.........................................................................

До складу МО  входять:

Герасименко Л.М.- вчитель хімії та фізики

Рижанкова Ю.В.-вчитель трудового навчання

Мохур О.М. -вчитель математики

Куркурін С.К.- вчитель інформатики

Меньшикова Л.М. -вчитель географії та економіки

Седракян С.Х. –вчитель біології

 

Методична тема ШМО:

«Формування та вдосконалення професійної компетентності творчого педагога як умова забезпечення розвитку компетентної особистості».

 

Завдання та напрями діяльності МО вчителів природничо-математичного циклу

1. Задоволення потреб учнів в інтелектуальному, культурному й мораль­ному розвитку.

2. Організація й проведення на високому професійному рівні навчально-виховної, методичної й дослідно-експериментальної роботи з однієї або кількох споріднених дисциплін;

3. Удосконалювання методики проведення різних видів занять і їх нав­чально методичного й матеріально-технічного забезпечення;

4. Підвищення педагогічної кваліфікації вчителів;

5. Проведення педагогічних експериментів;

6. Організація й проведення роботи щодо професійної орієнтації випуск­ників і підготовка їх до вступу у вищі навчальні заклади.

 

Основні напрями діяльності МО вчителів природничо-математичного циклу

1. Аналіз результатів освітньої діяльності за предметами.

2. Участь у розробці варіативної частини навчальних планів, внесення змін у вимоги до мінімального обсягу й змісту навчальних курсів.

3. Розробка інтегрованих навчальних програм з досліджуваних предметів і узгодження їх із програмами суміжних дисциплін для більш повного забезпечення засвоєння учнями вимог державних освітніх стандартів.

4. Підготовка й обговорення рукописів навчально-методичних посібників і дидактичних матеріалів з предметів.

5. Проведення відкритих занять і відкритих позакласних заходів щодо предметів;

6. Підготовка й обговорення доповідей з питань методики викладання навчальних предметів, підвищення кваліфікації й кваліфікаційного розряду вчителів.

7. Обговорення доповідей щодо методики викладу принципових питань програми, обговорення й затвердження календарно-тематичних планів.

8. Обговорення методики проведення окремих видів навчальних занять і змісту дидактичних матеріалів до них.

9. Розгляд питань організації, керівництва й контролю дослідницькою роботою учнів.

10. Організація й проведення педагогічних експериментів щодо пошуку й впровадження нових інформаційних технологій навчання.

11. Застосування на уроках діалогових автоматизованих систем і навчаль­них курсів експертно-навчальних систем, демонстраційно-навчальних комплексів і т.д.

12. Розробка й удосконалювання засобів підвищення наочності навчання (термінальних і дисплейних комплексів, макетів, стендів, діафільмів, таблиць і т.д.), а також методики їхнього використання в навчальному процесі.

13. Удосконалювання навчально-лабораторної бази (лабораторних і спе­ціальних класів, кабінетів, локальних обчислювальних мереж і їхнього програмного забезпечення).

14. Взаємні відвідування занять як усередині методичного об'єднання, так і між учителями різних методичних об'єднань із метою обміну досвідом і вдосконалювання методики викладання навчальних предметів.

15. Спільні засідання зі спорідненими й взаємозабезпечуючими МО з метою обміну досвідом роботи.

16. Вивчення досвіду роботи споріднених МО інших навчальних закладів і обмін досвідом цієї роботи;

17. Вибір і організація роботи наставників з молодими фахівцями й малодосвідченими вчителями;

18. Розробка положень про проведення конкурсів, олімпіад, змагань за предметами.

 

Перспективний план роботи МО вчителів природничо-математичного циклу

http://mich.at.ua/zapoviki/perspektivnij_plan_roboti.doc

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook